Nadezhda Kolesnik

Bakalářská práce

Marketing Strategy of Coca-Cola

Marketingová strategie Coca-Coly
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti Coca-Cola a identifikovat její klíčové faktory úspěchu. Kromě toho práce analyzuje typického zákazníka společnosti Coca-Cola, jejich nejuznávanější kampaně a také možné důvody dané uznávanosti. Poté je poskytnuto několik doporučení pro společnost Coca-Cola. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou, které …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of The Coca-Cola Company and to identify its key crucial factors of success. Besides that, the thesis analyzes typical Coca-Cola customer and the most recognized campaigns of Coca-Cola, as well as the possible reason of it. Afterwards, several recommendations for the company are provided. The thesis is divided in two parts: theoretical …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82728