Klára Štěpánová

Diplomová práce

Efficiency of Email Marketing on the International Flower Delivery Market

Efektivita email marketingu na trhu mezinárodních květinových zásilek
Anotace:
Jedna z největších výhod, ale zároveň také jeden z důvodů, proč potenciál email marketingu není plně využit, je vysoká návratnost investice. Proto společnost FloraQueen, ale i mnoho dalších firem podceňuje efektivitu email marketingu. Cílem této práce je srovnání současných marketingových aktivit konkrétní firmy s doporučenými praktikami v oboru a definice kroků, jež by vedly k efektivnějším výsledkům …více
Abstract:
One of the strongest benefits, but at the same time also one of the reasons for unexploited potential of email marketing, is its high return on investment. As in the case of the firm FloraQueen, also other companies underestimate the efficiency of email marketing. The goal of this thesis is to contrast current email marketing activities of a concrete example against the best case practices and define …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31584

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management