Bc. Pavla Minolová

Diplomová práce

Vize marketingového plánu pro Muchovo muzeum v Praze

The Vision of Marketing Plan for Mucha's Museum in Prague
Anotace:
Diplomová práce nese název Vize marketingového plánu pro Muchovo muzeum v Praze. Cílem práce bylo postihnout současný stav, ve kterém se vybraná organizace nachází, stanovit si cíle, kterých chce Muchovo muzeum dosáhnout a navrhnout vhodné metody, které by vedly ke splnění vytyčených cílů. Práce byla rozdělena do dvou rozsáhlejších celků. První část je věnována teoretickým poznatkům, které byly získány …více
Abstract:
The topic of this diploma thesis is „The Vision of Marketing Plan for Mucha´s Museum in Prague.“ The aim of this thesis is to describe the present condition in which the Mucha Museum may be found, discover the museum’s primary objectives, and propose the best methods and strategy with which to achieve the successful fulfillment of these aims.This work is divided into two parts. The first part is dedicated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře