Evelína Jungwirthová

Bakalářská práce

Šetrnost k životnímu prostředí jako marketingová strategie

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je určit, jestli společnost H&M má úspěšnou strategii zaměřenou na udržitelnost a rozvoj zeleného marketingu. Společnost H&M je zaměřená hlavně na módu a doplňky do domácnosti. Teoretická část se zabývá zeleným marketingem a přístupy udržitelnosti v módním průmyslu. Praktická část práce zkoumá strategické cíle společnosti. Zabývá se SWOT analýzou společnosti, analýzou marketingového …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to determine if the H&M company has a successful strategy focused on sustainability and the development of green marketing. H&M is mainly focused on fashion and home accessories.The theoretical part deals with green marketing and sustainability approaches in the fashion industry. The practical part of the work examines the strategic goals of the company. It deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2023
Identifikátor: http://theses.cz/id/guhzjq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty