Matěj Mach

Bachelor's thesis

Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje

The Effectiveness of Marketing Communication of the University Ice Hockey League
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje. První část práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingu sportu a komunikačních kanálů. Praktická část naopak za pomoci kvalitativního výzkumu využívá tyto pojmy v praxi.
Abstract:
This bachelor thesis is about effectivity of marketing communications of university hockey league in Czech republic. The first part of the thesis summarizes the theoretical knowledge in the field of marketing communication, sports marketing and communication channels. On the contrary, the practical part, with the help of qualitative research, requires these concepts in practice.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martin Kazík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mach, Matěj. Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications