Štěpánka Tůmová

Diplomová práce

Segmentace trhu proteinových produktů a návrh kampaní na Facebooku

segmentation of the protein products market and a subsequent proposal of targeting campaigns on the Facebook advertising platform
Anotace:
Diplomová práce se zabývá segmentací trhu proteinových produktů a následným návrhemzacílení kampaní na reklamní platformě Facebook. K segmentaci byla nejprve využita sekundárnídata MML-TGI společnosti Median, ze které vznikly čtyři segmenty, a poté proběhlo ověření adoplnění informací pomocí dat primárních, konkrétně pomocí dotazníkového šetření (N=344),kdy počet vzniklých segmentů byl osm. Tato data …více
Abstract:
This thesis deals with the segmentation of the protein products market and a subsequentproposal of targeting campaigns on the Facebook advertising platform. The segmentation initiallyused Median MML-TGI secondary data that resulted in four segments generated. Then theinformation was verified and supplemented using primary data, namely a questionnaire survey (N= 344), where the resulting number of segments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Hana Šanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78872