Ing. Miroslav Novotný

absolventská práce studenta CŽV

Projektová výuka algoritmízace a programování na střední škole

Project-based learning of algorithmization and programming on high school
Anotace:
Cílem této práce je představit projektovou výuku, její výhody a nevýhody a na příkladech ukázat jakým způsobem je možné ji aplikovat při výuce programování na středních školách. Práce prezentuje dva příklady, které je možné použít jako základ při návrhu a přípravě projektové realizace ve třídě.
Abstract:
The goal of this thesis is to introduce project-based learning, its advantages and disadvantages, and by using examples show how to apply it in the teaching of programming in high schools. The thesis contains two examples, which can then be used as a basis for planning, designing and preparing for the project-based learning in the classroom.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Ludmila Brestičová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání