Tomáš Svoboda

Bakalářská práce

Reinforcement learning v počítačových hrách

Reinforcement Learning in Computer Games
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá reinforcement learningem a jeho aplikací v počítačových hrách. Teoretická část práce sestává z představení oblasti reinforcement learningu a detailního popisu vybraných algoritmů a způsobu, jakým probíhá předzpracování trénovacích dat. V praktické části práce jsou tyto algoritmy implementovány, použity při trénování agentů pro hraní vybraných počítačových her a otestovány …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with reinforcement learning and its application in computer games. The theoretical part of the thesis consists of an introduction to the field of reinforcement learning and a detailed description of selected algorithms and the preprocessing of training data. In the practical part of the thesis, these algorithms are implemented, used to train agents for playing selected computer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Jan Gaura
  • Oponent: Tomáš Fabián

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava