Maria Davydova

Diplomová práce

Marketing Plan for Small Luxury Hotel

Marketingový plán malého luxusního hotelu
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj marketingových strategií pro uvedení nového butikového hotelu na (český)pražský trh. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. Teorie je založena na odborných marketingových materiálech a teoriích se záměrem na luxusní segment. Praktická část se věnuje analýze cestovního ruchu v České Republice jako celku, atraktivitě českého trhu pro turisty, přílivu turistů …více
Abstract:
This master's thesis is aimed at developing marketing strategies for the launching of a new boutique hotel on the Prague market. The work consists of theoretical and practical parts. Theory is based on marketing learnings and theories with a bias towards the luxury segment mostly. The practical part is based on the analysis of tourism in the Czech Republic as a whole, the attractiveness of Czech market …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2018
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74815

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities