Adéla Fejková

Bakalářská práce

Komunikační strategie ZOO Dvůr Králové a.s. se zaměřením na sociální média

Communication strategy of ZOO Dvůr Králové a.s. with an emphasis on social media
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit vnímání marketingové komunikace ZOO Dvůr Králové a. s. se zaměřením na sociální média, a na základě faktorů ovlivňujících rozhodnutí navštívit ZOO a analýzy komunikační strategie formulovat pro firmu doporučení. Dílčím cílem práce je srovnání komunikační strategie ZOO Dvůr Králové a. s. na sociálních sítích s vybranými českými i zahraničními zoologickými zahradami …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to examine the perception of the marketing communication of ZOO Dvůr Králové a. s. on social media and based on the factors influencing the decision to visit the ZOO and the analysis of the communication strategy formulate recommendations for the company. The partial aim of the bachelor thesis is to compare the communication strategy of ZOO Dvůr Králové a. s. on social …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Viktor Knapp

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88871