Bc. Tereza Fraňková

Diplomová práce

Marketingová komunikace Českého atletického svazu

Marketing communication of the Czech Athletic Federation
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na využití marketingové komunikace ve sportu. Nejprve jsou v práci vymezeny termíny jako marketing a marketingová komunikace. Tyto poznatky jsou následně obohaceny o specifika marketingu ve sportu. Ve druhé části této práce jsou na základě dostupných zdrojů a vlastního pozorování analyzovány marketingové aktivity Českého atletického svazu. Hlavním cílem práce je prostřednictvím …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the use of marketing communication in sport. First, there are defined terms such as marketing and marketing communication. This knowledge is subsequently enriched by the specifics of marketing in sport. In the second part of this thesis are analyzed marketing activities of the Czech Athletic Federation on the basis of available sources and own observations. The main …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní