Bc. Kristýna Netušilová

Bakalářská práce

Branding společnosti Kofola

Branding of Kofola
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit brandingovou strategii společnosti Kofola a jejího vlivu na spotřebitele. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti brandingu, strategického řízení a plánování značky. V praktické části je provedena analýza společnosti Kofola a její brandingová strategie. Ke zjištění vlivu brandingové strategie na spotřebitele bylo provedeno dotazníkové šetření. Výsledky …více
Abstract:
The aim (goal) of the bachelor's thesis is to evaluate branding strategy of the Kofola company and its impact on the customers. In the theoretical part of the thesis There is a description of the key concepts focusing on branding, strategic management as well as brand planning. Practical part of the thesis is focused on an analysis of the Kofola company and it is branding strategy. To determine the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Březinová
  • Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.