Lucie Bergerová

Bakalářská práce

Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání

The Influence of Commercial Advertising on Value System of Pupils on Verge of Adolescence
Anotace:
Příklon společnosti ke konzumnímu způsobu života přímo souvisí s obrovskými nešvary současnosti, kterými jsou pasivní "sezení" u televize a nadužívání počítačů. S tímto nešvarem přichází bezbřehé možnosti přístupu k informacím. Stejně tak bezbřehý je přístup i ke komerčním reklamám. A jsou to právě komerční reklamy, které mají mimořádnou schopnost ovlivňovat lidské rozhodování, vnímání a postoje. Bakalářská …více
Abstract:
The consumerist way of life, which has recently been quite popular within the people, is closely related to bad habits of the present days - passive sitting in front of the TV and computers overuse. The computers and the TV offer not only an unlimited access to infor-mation but also an unimited access to commercials. And it is commercial advertising which has an extraordinary ability to influence people …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bergerová, Lucie. Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe