Ing. Šárka Najmanová

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků, využití ke zvyšování výkonnosti firmy

Customer satisfaction measurement and its use in the company performance improvement
Anotace:
Práce se věnuje problematice měření zákaznické spokojenosti, která je i v dnešní době stále opomíjenou oblastí firemní politiky. Součástí je shrnutí nynější situace, seznámení se s jednotlivými přístupy k měření zákaznické spokojenosti a srovnání různých modelů měření. Část práce je věnována konkrétnímu měření zákaznické spokojenosti ve firmě A.R.Garamond a interpretaci výsledků, včetně doporučení …více
Abstract:
The thesis deals with the customer satisfaction measurement which is still a neglected part of a company policy. The thesis includes summary of the present situation, identification with the various models of the customer satisfaction measurement and compare the different models of the measurement. A part of the thesis follows the specific customer satisfaction measurement in the company A.R.Garamond …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Antonín Mykiska, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance