Ing. Šárka Najmanová

Bachelor's thesis

Měření spokojenosti zákazníků, využití ke zvyšování výkonnosti firmy

Customer satisfaction measurement and its use in the company performance improvement
Abstract:
Práce se věnuje problematice měření zákaznické spokojenosti, která je i v dnešní době stále opomíjenou oblastí firemní politiky. Součástí je shrnutí nynější situace, seznámení se s jednotlivými přístupy k měření zákaznické spokojenosti a srovnání různých modelů měření. Část práce je věnována konkrétnímu měření zákaznické spokojenosti ve firmě A.R.Garamond a interpretaci výsledků, včetně doporučení …more
Abstract:
The thesis deals with the customer satisfaction measurement which is still a neglected part of a company policy. The thesis includes summary of the present situation, identification with the various models of the customer satisfaction measurement and compare the different models of the measurement. A part of the thesis follows the specific customer satisfaction measurement in the company A.R.Garamond …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. Antonín Mykiska, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance