Budování značky organizace v neziskovém sektoru – Zuzana NOVOTNÁ
Zuzana NOVOTNÁ
Master's thesis
Budování značky organizace v neziskovém sektoru
Brand building of the organization in the non-profit sector
Anotácia:
Diplomová práce řeší problematiku budování značky organizace v neziskovém sektoru. Cílem výzkumu je reflexe a posouzení stávajícího stavu značky organizace a navržení možností zlepšení budování značky organizace neziskového sektoru pomocí jejich vedoucích pracovníků organizace podílejících se na budování značky. Práce je rozčleněná do dvou částí. Teoretická část obsahuje kapitoly zahrnující neziskový …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of branding organization in the non-profit sector. The aim of research is to reflect and assess the current status of the organization's brand and to propose options to improve the branding of the non-profit organization by using their brand-building executives. The thesis is divided into two parts. The theoretical part includes chapters of the non-profit sector …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Mgr. Iva Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Zuzana. Budování značky organizace v neziskovém sektoru. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studiíUniversity of Ostrava
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Social Policy and Social Work / Management of Social Work Service Organizations
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová