Zuzana NOVOTNÁ

Master's thesis

Budování značky organizace v neziskovém sektoru

Brand building of the organization in the non-profit sector
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku budování značky organizace v neziskovém sektoru. Cílem výzkumu je reflexe a posouzení stávajícího stavu značky organizace a navržení možností zlepšení budování značky organizace neziskového sektoru pomocí jejich vedoucích pracovníků organizace podílejících se na budování značky. Práce je rozčleněná do dvou částí. Teoretická část obsahuje kapitoly zahrnující neziskový …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of branding organization in the non-profit sector. The aim of research is to reflect and assess the current status of the organization's brand and to propose options to improve the branding of the non-profit organization by using their brand-building executives. The thesis is divided into two parts. The theoretical part includes chapters of the non-profit sector …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Iva Tichá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NOVOTNÁ, Zuzana. Budování značky organizace v neziskovém sektoru. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studií