Bc. Anna Rousová

Bachelor's thesis

Pasivní a aktivní slovní zásoba u předškolních dětí s vývojovou dysfázií

Passive and active vocabulary of pre-school children with developmental dysphasia
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí předškolního věku, kterým byla diagnostikována vývojová dysfázie. Práce je rozdělena celkem do tří kapitol. První dvě kapitoly se věnují teoretické části práce, třetí je praktická. První kapitola se zabývá vývojovou dysfázií, její klasifikací, terminologií, symptomatologií, etiologií, diagnostikou a terapií. Druhá kapitola se …more
Abstract:
The bachelor thesis called the analysis of active and passive vocabulary in preschool children who have been diagnosed with developmental dysphasia. The thesis is divided to three chapters. The first two chapters deal with theoretical parts, the third is practical. The first chapter deals with developmental dysphasia, its classification, terminology, symptomatology, etiology, diagnostics and therapies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta