Jan PROVAZNÍK

Bachelor's thesis

Spotřební zvyklosti zákazníků v rámci maloobchodního prodeje

Consumable ways of customers in terms of retail sale
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je poukázat na vybrané faktory, ovlivňující spotřebitelské chování a následně vyzdvihnout ty nejdůležitější. Dále se pokouším zjistit, které z těchto faktorů si jednotliví spotřebitelé uvědomují, a o kterých naopak nemají žádnou představu. Práci zahajuji teoretickou částí, která popisuje vývoj obchodu. Poté se zaměřuji konkrétně na maloobchod a velkoobchod, kdy zdůrazňuji …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to point at chosen factors influencing the consumer behaviour and, consequently, to emphasise the most important ones. Additionally, my purpose is to find out which factors individual consumers are aware of and which factors they are ignorant of. At the beginning of this thesis, there is a theoretical part concerning the development of business. After that I focus …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2011
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2012
  • Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PROVAZNÍK, Jan. Spotřební zvyklosti zákazníků v rámci maloobchodního prodeje. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management