Bc. Martina Šmeralová

Diplomová práce

Well-being žáků ve vztahu k pedagogickým interakcím

Students’ well-being in relation to pedagogical interactions
Anotace:
Diplomová práce předkládá jeden z možných pohledů na podporu žákovského well-beingu, a to prostřednictvím pedagogických interakcí. Text má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část vymezuje základní pojmy, pojednává o vlivu pedagogických interakcích na žákovský well-being a popisuje alternativní pedagogiku. Cílem empirické části je představit výzkum, který za použití dotazníkové metody, zkoumá …více
Abstract:
The Master thesis presents one possible approach to the support for the students’ well-being, through pedagogical interactions. The thesis has theoretical-empirical character. The theoretical part defines basic concepts, discusses the effect of pedagogical interactions on students’ well-being and describes alternative pedagogy. The aim of the empirical part is to present research using the questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta