Tvorba marketingového plánu pro vybranou společnost – Bc. Anna Roubíková
Bc. Anna Roubíková
Diplomová práce
Tvorba marketingového plánu pro vybranou společnost
Creating a marketing plan for the selected company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Tvorba marketingového plánu vybrané společnosti“ je analýza současného marketingového plánování centra asistované reprodukce zdravotnického holdingu. Současně je zde vypracován návrh marketingové strategie a doporučení v dané oblasti. V teoretické části je vysvětleno samotné marketingové plánování a podstata marketingu. Praktická část je zaměřena na centrum asistované reprodukce …víceAbstract:
The subject of the thesis „Creating a marketing plan for the selected company“ is the analysis of current marketing planning of center of assisted reproduction of medical holding. At the same time there is a proposal of marketing strategy and recommendations in the given area. The theoretical part explains the marketing planing and the principle of marketing. Specifically, there is pressented portfolio …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n06md/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace a návrh změn pro Centrum asistované reprodukce Fakultní nemocnice Brno
Vilém Lepil -
Právní a etické aspekty asistované reprodukce
Michaela Svajčíková -
Edukace žen o metodách asistované reprodukce
Karolína LASÁKOVÁ -
Problematika asistované reprodukce
Gabriela ŠTORKÁNOVÁ -
Výskyt Mycoplasma hominis a Ureaplasma urealyticum u pacientů z Centra asistované reprodukce Pardubice
Zuzana Uřičářová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketingový plán startup projektu v online podnikání
Eliška Griffiths -
Marketingový plán pro online služby zdravotní pojišťovny
David Janák