Vybraná značka kvality v turismu – Magdaléna SEDLÁČKOVÁ
Magdaléna SEDLÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Vybraná značka kvality v turismu
Selected quality mark for tourism
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o regionální značce "ŠUMAVA - originální produkt" sdružená v Asociaci regionálních značek (ARZ). Značka zaručuje kvalitu, jedinečnost regionu, původ z regionu a šetrnost k životnímu prostředí. Certifikuje výrobky, služby i zážitky. Hlavním tématem práce je zjištění povědomí spotřebitelů o značce. Mezi další záměry práce patří zjistit názor na značku od držitelů značky. K …víceAbstract:
The bachelor thesis explores the regional brand "ŠUMAVA - original product" associated in the Association of Regional Brands (ARZ).The brand guarantees the quality, uniqueness of the region, the origin of the region and environmental friendliness. The brand certifies products, services and experiences. The aim of the thesis is to find out consumer awareness of the brand. Another aim of the thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁČKOVÁ, Magdaléna. Vybraná značka kvality v turismu. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Moravský kras – regionální produkt. K problematice současné rukodělné výroby
Jindřiška Olbrechtová -
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Eva Týlová -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
Petra Adámková -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva