Bc. Kateřina Dobčáková

Diplomová práce

Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole

The role of the mentor teacher in the professional development of novice kindergarten teachers
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zachytit, jakým způsobem uvádějící učitelka poskytuje orientaci začínající učitelce ohledně informací o přípravě, průběhu a výsledcích vzdělávání ve vybrané mateřské škole v Brně. V úvodní části je popsána uvádějící učitelka jakožto mentor a začínající učitelka jako mentee a jak je na ně pohlíženo z textů odborné literatury. V empirické části je představen výzkum uvádějících …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to find out how the supervising teacher provides orientation in the field to a beginning teacher regarding information about the preparation, realization and outcomes of education in one kindergarten in Brno. The introductory part describes the supervising teacher as a mentor and the beginning teacher as a mentee and how they are viewed in the professional literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta