Irena Pauknerová

Bakalářská práce

Analýza CRM systému společnosti Axios

Anotace:
CRM je zkratka pro Customer Relationship Management, který se do českého jazyka překládá jako Řízení vztahů se zákazníky. Bakalářská práce ve své teoretické části popisuje prospěšnost CRM koncepcí v dnešní společnosti. Přibližuje fungování CRM a současné náhledy na péči o zákazníky, jak je popisují úspěšní poradci pro tuto problematiku ve svých knihách. Vyzdvihuje význam informace a jejího správného …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2016
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Hana Slámová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55155

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy