Ester Horovičová

Bakalářská práce

Specifika releasu módní značky a s praktickým ověřením v reálném prostředí

The specifics of the fashion brand release and verification in a real environment
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na branding e-shopu Zoot.cz a její privátní značky Alchymi. Obsahuje zhodnocení brandingové strategie s cílem posílení značky Alchymi. Teoretická část je zaměřena na prvky marketingové komunikace, brandingové strategie a budování módní značky. Praktická část se zabývá analýzou společnosti Zoot, její privátní značku Alchymi a následnými návrhy na zlepšení propagace a komunikace …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on branding if the Zoot.cz online shop and its private brand Alchymi. It contains evaluation of the branding strategy aiming to enhance the brand. The theoretical part is concerned with elements of marketing communication, branding strategy and development of a fashion brand. The focus of the practical part is the analysis of the Zoot company and its private brand Alchymi …více
 

Klíčová slova

značka fashion reklama
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2018
  • Vedoucí: Filip Truhlář
  • Oponent: Kristina Bílková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69635

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi

Práce na příbuzné téma