Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem. – Anhelina Fulei
Anhelina Fulei
Bakalářská práce
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Advantages of the Instagram social network for marketing communication of companies.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na přínosy sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem. V teoretické části práce jsou prezentována relevantní teoretická východiska, v praktické části je pozornost věnována analýze využití Instagramu pro propagaci značky a jsou předloženy návrhy a doporučení k jeho efektivnímu využití.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the advantages of the social network Instagram for corporate marketing communication. The theoretical part presents relevant theoretical backgrounds, while the practical part is devoted to the analysis of Instagram's use for brand promotion and presents proposals and recommendations for its effective utilization.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gtzah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dominika Schmidtová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana
Juliana Jiříková -
Social media content vybrané obchodní společnosti v době pandemie COVID-19
Tomáš Lavický -
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Veronika Nemečková -
Kreativní koncept internetové marketingové komunikace pro módní značku Annalog
Veronika Benešová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Hana Demelová -
Translidé jako nově se formující cílová skupina sociální pedagogiky
Melisa Macová