Bc. Lenka Bělašková

Bakalářská práce

I giochi di parole negli slogan pubblicitari

The use of puns in advertising
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of puns in advertising texts and its impact on consumer. In the theoretical part I focus on description of linguistic means which are frequently utilized in advertisig campaigns. In the practical part I carried out the analysis of the selected advertising texts, based on findings from the theoretical part.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na použití slovních hříček v reklamních sloganech a jejich vlivem na spotřebitele. V teoretické části se zabývám popisem jazykových prostředků, které jsou nejčastěji v reklamních kampaních využívány. V praktické části jsem provedla analýzu vybraných reklamních sloganů na základě poznatků z praktické části.
 
 
Jazyk práce: italština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Kateřina Garajová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Zuzana Šebelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta