Hudba jako výrazný dramaturgický prvek ve vybraných dokumentárních filmech – Eliška Andršová
Eliška Andršová
Bakalářská práce
Hudba jako výrazný dramaturgický prvek ve vybraných dokumentárních filmech
Music as dramaturgical element in Czech documentary film
Anotace:
Tato bakalářská práce se soustřeďuje funkci hudební složky, jakožto výrazného dramaturgického prvku, v českém dokumentárním filmu. Na základě výběru šesti dokumentárních filmů mapuje v nejdůležitějších scénách konkrétní možnosti a projevy dramaturgické práce s hudbou.Abstract:
In this thesis I deal with a topic of music in the Czech documentary film. Based on the selection of six documentary films, I am focused on researching music as dramaturgic element.Klíčová slova
česká kinematografieKlíčová slova
filmová hudbaKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
filmová dramaturgieKlíčová slova
dokumentární film
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13508
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
- Vedoucí: Rudolf ADLER
- Oponent: Petr KUBICA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 11. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Dokumentární tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Pronikání nezávislé hudební scény do soundtracků audiovizuálních děl a jeho ekonomické implikace
David Čajčík -
Nespolehlivý vypravěč ve filmových adaptacích novely Henryho Jamese Utažení šroubu
Sára Zeithammerová -
Malé ženy ve filmových adaptacích
Barbora Veselá