Adéla Havelková

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Fat Cat Pub & Brewery

Marketing Strategy of Company Fat Cat Pub & Brewery
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová strategie společnosti, kterou představuje restaurace Fat Cat Pub & Brewery. Cílem práce je zhodnotit aktuální marketingovou strategii restaurace a na základě provedených analýz navrhnout vylepšení do budoucna. Bakalářská práce je rozdělena na tři části, část teoretickou, část praktickou a část návrhů a doporučení. V teoretické části jsou popsány základní …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is marketing strategy of a company, which is presented by restaurant Fat Cat Pub & Brewery. Main objective of this work is to analyse current marketing strategy. Suggestions are presented in the last part of this work, based on the results obtained from several analyses. The bachelor thesis is divided into 3 parts, theoretical, practical, and part of suggestions and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2020
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79524

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod