LOHAS a iniciace hodnotové společnosti na pozadí green marketingu – Ing. Ludmila Koubová
Ing. Ludmila Koubová
Diplomová práce
LOHAS a iniciace hodnotové společnosti na pozadí green marketingu
LOHAS, green marketing and initiation of the value society
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat celospolečenským fenoménem LOHAS. Jde o životní styl udržitelnosti a zdraví. Bude popsáno, na pozadí jakých společenských změn se tito lidé vyvinuli, a co jejich přítomnost znamená pro společnost jako takovou. Hlavním tématem bude, LOHAS a environmentální hodnoty, a zda změna hodnot demonstrována prostřednictvím změny konzumních návyků může vést k proměně společnosti …víceAbstract:
This thesis is all about a social phenomenon called LOHAS, acronym for Lifestyle of Health and Sustainability. It will describe the social changes persons named LOHAS have evolved and what their presence means for the entire society. LOHAS and environmental values; the main focus will be whether the change of values in terms of wealth and product consumption will lead to a more sustainable society …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/czeom/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Green marketing
Michael Lerch -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
Greenwashing a zneužívání mezer v reportingu o udržitelnosti
Jan Viktor Kubánek -
Greenwashing
Nela Jana Křížková -
Segment LOHAS a nabídka regionálních gastronomických produktů Karlovarského kraje se zaměřením na farmářské trhy
Martina Borýsková