Socializace dítěte s Aspergerovým syndromem – Martin VACHOVEC
Martin VACHOVEC
Bakalářská práce
Socializace dítěte s Aspergerovým syndromem
Socialization of a child with Asperger's syndrome
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je odhalení specifik nebo odlišností, které jsou charakteristické při začleňování jedinců s diagnózou Aspergerova syndromu do společnosti, a najít metody, které slouží pro plynulejší proces socializace. Práce staví na teoretickém uchopení pojmů socializace a Aspergerův syndrom a na kvalitativním výzkumu, konkrétně na skupinovém rozhovoru s rodinnými příslušníky a speciální …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to reveal specifics and differences which are characteristic during inclusion of individuals diagnosed with Asperger syndrome into society and to find methods which will help with smoother process of socialization. The thesis is based on theoretical grasp of terms socialization and Aspergers syndrome and also on a quality research, in particular on group interview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ema Hrešanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACHOVEC, Martin. Socializace dítěte s Aspergerovým syndromem. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková