Bc. Huťka Huťka

Diplomová práce

Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu

Creating the marketing strategy for the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro vybranou firmu. Teoretická část popisuje základní pojmy v oblasti marketingové strategie. Definuje procesy tvorby, formulace strategie, analýzu podniku a typologii strategií. Praktická část představuje vybranou firmu, analyzuje její vnější a vnitřní prostředí. Součástí praktické části je také realizováno dotazníkové šetření za účelem zjištění …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to design a marketing strategy for a selected company. The theoretical part describes the basic concepts in the field of marketing strategy. It defines the processes of strategy creation, strategy formulation, company analysis and strategy typology. The practical part introduces the selected company, analyses its external and internal environment. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/hs4i4/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management