Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění, s. r. o. – Bc. Adam ŠEVCŮ
Bc. Adam ŠEVCŮ
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění, s. r. o.
Analysis of Marketing Mix in the Company C. B. S. Kovoobrábění s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu v konkrétní firmě zaměřené na výrobní činnost. V teoretické části jsem analyzoval jednotlivé prvky marketingového mixu za pomocí od-borné literatury. V praktické části jsem analyzoval využívání jednotlivých prvků marketingového mixu ve firmě C. B. S. Kovoobrábění s. r. o. V poslední části navrhuji zlepšení nedostatků …víceAbstract:
Bachelor's thesis is focused on assessment of individual elements of marketing mix in a particular company focused on manufacturing activity. In the theoretical part, I analyze the individual elements of the marketing mix using the scientific literature. In the practical part I have analyzed the various elements of marketing mix in Metalwor-king CBS Company Ltd. In the last part I propose to improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009
Zveřejnit od: 27. 5. 2009
Identifikátor:
13342
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Pavel Taraba
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEVCŮ, Adam. Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění, s. r. o. . Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta technologickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová