Bc. Václav Vlček

Bachelor's thesis

Studie využití marketingových nástrojů pro účely spolku, jakožto specifické formy právnické osoby

The study of the use of marketing tools for the association as a specific form of a legal entity
Abstract:
Tato bakalářské práce se zaměřuje na studii využití marketingových nástrojů pro účely spolku – Asociace českých filmových klubů, z. s.. Práce je rozdělena do dvou hlavních častí. První část je teoreticko-metodická a zabývá se objasněním marketingových nástrojů a právního zařazení zvláštní formy právnické osoby – spolku. Druhá polovina práce se zabývá praktickou částí - využití marketingových nástrojů …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the study of the use of marketing tools for the purposes of the association - the Asociace Českých Filmových Klubů. The work is divided into two main parts. The first part is theoretical and methodological covers and clarifies the marketing tools of the legal classification of special form of legal entity - association. The second part of the job belongs to practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses