Tomáš Jahoda
Bachelor's thesis
Vývoj hry pro výuku programovacího jazyka C#
Development of a Game for Learning the C# Programming Language
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, vývojem a testováním výukové hry zaměřené na osvojení programovacího jazyka C#. Teoretická část práce se zabývá implementací naučných her do výuky a jejich vlivem, přibližuje programovací jazyk C# a vývojářský engine Unity. Nakonec je čtenář seznámen s vývojem naučných her včetně ukázek již existujících a přiblížení pojmů z herního prostředí, jako jsou 2D nebo …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the design, development and testing of an educational game aimed at learning the C# programming language. The theoretical part of the thesis deals with the implementation of educational games in the educational setting and their impact, introducing the C# programming language and the Unity development engine. Finally, the reader is introduced to the principles of educational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Vogeltanz, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jahoda, Tomáš. Vývoj hry pro výuku programovacího jazyka C#. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Software Engineering / Software Engineering
Theses on a related topic
-
Komparativní studie herní engine
Tomáš Hynek Dušek -
Zobrazování informací prostřednictvím HUD v herním engine Three.js
Filip Mička -
Využití Source Engine pro vizualizaci a interakci v prostředí digitální továrny a tvorba studijních podkladů
Jiří POLCAR -
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity
Jakub Šišák