PaedDr. Martin MAGDIN

Disertační práce

Implementácia interaktívnych animácií do e-learningových kurzov

The implementation of interactive animations in e-learning courses
Anotace:
Podľa Petláka predstavuje vzdelávanie ?proces, v ktorom si žiak osvojuje poznatky a činnosti, vytvára vedomosti a zručnosti, rozvíja telesné a duševné schopnosti a záujmy? (Petlák, 2007). Učenie sa tak často mení na nepretržitý proces, ktorý prebieha celý život. V dnešnom svete platí jednoduchá implikácia: ak chce niekto úspešne fungovať v spoločnosti, ale aj na trhu práce, musí sa nielen vedieť orientovať …více
Abstract:
According to Petlák, education is ?a process, in which the pupil adopts information and activities, creates knowledge and skills, develops physical and mental abilities and interests? (Petlák, 2007). Studying becomes a continuous process which goes on throughout the whole life. In today?s world, a simple implication is applied: if you want to successfully function in the society and on the labour market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2012
Zveřejnit od: 30. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
  • Vedoucí: Prof. Ing. Milan Turčáni, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAGDIN, Martin. Implementácia interaktívnych animácií do e-learningových kurzov. Ostrava, 2012. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.