Bc. Adéla Vágnerová

Diplomová práce

Uplatnění marketingu v prostředí průmyslu 4.0

Application of marketing in Industry 4.0
Anotace:
Hlavním tématem práce je uplatnění marketingu v prostředí Průmyslu 4.0. Konkrétně se zabývá tématem chytré domácnosti. Mapuje také problematiku marketingu v tomto odvětví a analyzuje vybranou firmu působící v tomto oboru. Autorka zvolila pro výzkum kvalitativní metodu. Cílem této metody je najít odpovědi na výzkumné otázky. Cílem práce je vyvrátit či potvrdit hypotézu, a na základě toho vytvořit návrh …více
Abstract:
The main topic of the thesis is the application of marketing in the Industry 4.0. It describes marketing issues in this sector and analyzes a selected company operating in this line of business. The author chose a quantitative research method and the aim of this method is to find answers to research questions. The goal of this work to create a marketing mix design with the purpose of increasing sales …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce