Tomáš Krejčí

Bachelor's thesis

Analýza změny obchodní strategie výrobně obchodní společnosti Salma s.r.o.

Analysis of change of business strategy of trade and production company Salma s.r.o.
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat vytvoření nové obchodní strategie a její dopad na hospodářskou činnost firmy. Teoretická část obsahuje vymezení pojmů, popis marketingových komunikací, rozdílu "Business to business" a "Business to consumer", relevantní způsoby komunikace a finanční analýzu podniku. Druhá část práce popisuje situaci firmy, přehled konkurenčního prostředí. Obsahem druhé části práce je …more
Abstract:
The aim of this work is to analyze the creation of a new business strategy and its impact on the economic activity of the company. The theoretical part contains the definition, description, marketing communications, the difference between "Business to Business" and "Business to consumer", relevant ways of communication and financial analysis. The second part of the work describes the situation of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2014
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: František Drozen

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/59791