Propagace České republiky na čínském trhu cestovního ruchu – Lucie Hůrková
Lucie Hůrková
Diplomová práce
Propagace České republiky na čínském trhu cestovního ruchu
Promotion of the Czech Republic on the Chinese tourism market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou propagace České republiky a dalších evropských zemí na čínském trhu cestovního ruchu. V rámci teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, marketingu destinace, a pozornost je věnována také ekonomickým přínosům turismu. Další část práce se věnuje čínskému cestovnímu ruchu, jeho významu, potenciálu a aktuálním trendům, které jej …víceAbstract:
The aim of this theses is to analyze promotion of the Czech Republic and other European countries on the Chinese tourism market. The theoretical part of the thesis introduces basic concepts of tourism, destination marketing and economic benefits of tourism. The next part of this thesis is focused on Chinese tourism, its importance, potential and trends affecting the rise of tourism in China. The main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82870
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Ivana Grollová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82870
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the European Union in Promotion the Rule of Law in Kosovo
Eraldin Fazliu -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic
Marcel Vraný -
Promotion of Fair Trade Products in Fitness Nutrition in the Czech Republic
Alice Nováková -
Marketingová komunikace v podmínkách firmy DHL Express (Czech Republic), s.r.o
Miloš Mladý -
Tourism Destination Governance - případová studie Francie a Česká republika
Dorota Priečinská -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová