Lucie Hůrková

Diplomová práce

Propagace České republiky na čínském trhu cestovního ruchu

Promotion of the Czech Republic on the Chinese tourism market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou propagace České republiky a dalších evropských zemí na čínském trhu cestovního ruchu. V rámci teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, marketingu destinace, a pozornost je věnována také ekonomickým přínosům turismu. Další část práce se věnuje čínskému cestovnímu ruchu, jeho významu, potenciálu a aktuálním trendům, které jej …více
Abstract:
The aim of this theses is to analyze promotion of the Czech Republic and other European countries on the Chinese tourism market. The theoretical part of the thesis introduces basic concepts of tourism, destination marketing and economic benefits of tourism. The next part of this thesis is focused on Chinese tourism, its importance, potential and trends affecting the rise of tourism in China. The main …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
  • Vedoucí: Jan Herget
  • Oponent: Ivana Grollová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82870