Monika Mokrá

Diplomová práce

Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery

Anotace:
Cílem diplomové práce „Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v jihlavském pivovaru“ je zpracovat marketingový plán pro Pivovar Jihlava, a.s., respektive pro jeho produkt pivo „Linie“. Výsledkem se stane strategický marketingový plán s konkretizací aktivit na jeden rok dopředu, který bude pro pivovar prakticky využitelný, jelikož firma prozatím pro tento výrobek marketingový plán nesestavila. První …více
Abstract:
The aim of the thesis „Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery“ is to create a marketing plan for Pivovar Jihlava, a.s., respectively, for the product beer „Linie“. The outcome will be a strategic marketing plan with specifications of the activities for one year in advance, which will be practically useful for the brewery, because the company has not created a marketing plan for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/dsxmif/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů