Bc. Natallia Liaonava

Bakalářská práce

Marketingový plán

Marketing plan
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro vybrány podnik v oblasti služeb. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a popsána struktura marketingového plánu. Následně poznatky z teoretické části jsou aplikovaný při tvorbě marketingového plánu. Nejprve je provedena situační analýza, na základě které je pak sestavena SWOT matice, stanovené cíle a marketingová strategie …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to create a marketing plan for chosen company that provide services. The theoretical part defines the basic concepts and describes the structure of the marketing plan. Subsequently, those theoretical knowledges are applied during the creation of the marketing plan. Firstly, situational analysis is performed, then based on this SWOT matrix, goals and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management