Bc. Aneta Lutovská

Bachelor's thesis

Metoda STP a práce s marketingovým mixem

STP Method and Work with Marketing Mix
Abstract:
Bakalářská práce na téma Metoda STP a práce s marketingovým mixem je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce popisuje marketingový mix a jeho jednotlivé členění, všechny kroky metody STP a analýzu marketingového prostředí. Tyto popsané pojmy jsou aplikovány v praktické části práce, kde je nejprve charakterizována společnost a poté je analyzováno makroprostředí …more
Abstract:
Bachelor thesis “STP Method and Work with Marketing Mix” is divided into the two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part describes the marketing mix and its individual division, all steps of the STP method and analysis of the marketing environment. These described terms are applied in the practical part of the work, where the company is first characterized and then …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní