Bc. Aneta Lutovská

Bakalářská práce

Metoda STP a práce s marketingovým mixem

STP Method and Work with Marketing Mix
Anotace:
Bakalářská práce na téma Metoda STP a práce s marketingovým mixem je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce popisuje marketingový mix a jeho jednotlivé členění, všechny kroky metody STP a analýzu marketingového prostředí. Tyto popsané pojmy jsou aplikovány v praktické části práce, kde je nejprve charakterizována společnost a poté je analyzováno makroprostředí …více
Abstract:
Bachelor thesis “STP Method and Work with Marketing Mix” is divided into the two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part describes the marketing mix and its individual division, all steps of the STP method and analysis of the marketing environment. These described terms are applied in the practical part of the work, where the company is first characterized and then …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní