Peter Galbavý

Bakalářská práce

Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu

Zásady brand designu a jejich aplikace pro vytvoření vizuální identity pro softvérovou firmu
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření vizuální identity pro konkrétní softwarovou firmu. Teoretická část práce rozebírá základní pojmy jako brand, branding, brand recognition a vizuální identita. Dále popisuje možnou strategii a postupy při tvorbě vizuální identity a uvádí konkrétní příklady tohoto procesu u jiných softwarových firem. V úvodu praktické části je představena zadavatelská softwarová firma …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to create a visual identity for a specific software company. The theoretical part describes basic mandatory terms, such as brand, branding, brand recognition, and visual identity. It also describes a possible strategy and procedures for creating a visual identity and states specific examples of other software companies and their approach for visual identity. In the introduction …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je vytvorenie vizuálnej identity pre konkrétnu softvérovú firmu. Teoretická časť práce rozoberá základné pojmy ako brand, branding, brand recognition a vizuálna identita. Ďalej popisuje možnú stratégiu a postupy pri tvorbe vizuálnej identity a uvádza konkrétne príklady tohto procesu u iných softvérových firiem. V úvode praktickej časti je predstavená zadávateľská softvérová …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: Filip Dědic
  • Oponent: Jan Bubeníček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80110

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi