Bc. Dominika Martinovská

Bachelor's thesis

Negativní dopady reklamy

Negative impact of advertisement
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku reklamy, tvorbu reklamní kampaně, jednotlivé reklamní nástroje, na účinnost reklamy, a její vliv na spotřebitele. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá reklamou, její historií, druhy a nástroji reklamy. Zabývá se vnímáním reklamy spotřebitelem a psychologií spotřebitele. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the issue of advertising, the creation of advertising campaigns, individual advertising tools, the effectiveness of advertising, and its impact on consumers. It is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with advertising, its history, types and tools of advertising. It deals with consumer perception of advertising and consumer psychology …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: Ing. David Schüller, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management