Mgr. BcA. Jiří KAREN

Disertační práce

Jak zapojení do projektu Dějepis+ ovlivnilo pohled učitelů na výuku historie a jejich epistemická přesvědčení?

How has involvement in the History+ project influenced teachers' perspectives on history teaching and their epistemic beliefs?
Anotace:
Cílem disertační práce bylo zhodnotit, nakolik zapojení v projektu inovace výuky Dějepis+ ovlivnilo epistemická přesvědčení učitelů a jejich pohledy na výuku dějepisu. V rámci kvalitativního výzkumu byl použit vstupní a výstupní polostrukturovaný rozhovor. Výzkumný vzorek dvanácti učitelů byl porovnán s kontrolní skupinou. Bylo zjištěno, že učitelé zapojení do Dějepisu+ vykazovali na konci projektu …více
Abstract:
The aim of the dissertation was to evaluate to what extent the involvement in the History+ teaching innovation project influenced teachers' epistemic beliefs and their views on history teaching. The qualitative research used an entry and exit semi-structured interview. The research sample of twelve teachers was compared with a control group. It was found that the teachers involved in History+ showed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Blažena Gracová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAREN, Jiří. Jak zapojení do projektu Dějepis+ ovlivnilo pohled učitelů na výuku historie a jejich epistemická přesvědčení?. Ostrava, 2024. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta