Adéla Tůnová
Bakalářská práce
Minimalismus v reklamě
Minimalism in advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá minimalismem v reklamě. Cílem práce je zjištění, jak zákazník vnímá tuto reklamu. Práce je především zaměřena na generaci X a Y. V literárním přehledu jsou všechny různé poznatky týkající se oblasti. Vlastní práce se věnuje představení firem Lego, Apple a Ikea, které si zakládají na minimalismu v reklamě a ukázka minimalistických reklam společnosti Zásilkovna a McDonald …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with minimalism in advertising. The goal of the work is to find out how the customer perceives this advertisement. The work is primarily focused on generation X and Y. The literature review contains all the various knowledge related to the area. The actual work is devoted to the presentation of the companies Lego, Apple and Ikea, which are based on minimalism in advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Martina Procházková, Ph.D.
- Oponent: Lea Kubíčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The peculiarities of advertising perceptions by representatives of different cultures
Yana Zgurskaya -
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Elizaveta Gunina -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová