Adéla Tůnová

Bakalářská práce

Minimalismus v reklamě

Minimalism in advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá minimalismem v reklamě. Cílem práce je zjištění, jak zákazník vnímá tuto reklamu. Práce je především zaměřena na generaci X a Y. V literárním přehledu jsou všechny různé poznatky týkající se oblasti. Vlastní práce se věnuje představení firem Lego, Apple a Ikea, které si zakládají na minimalismu v reklamě a ukázka minimalistických reklam společnosti Zásilkovna a McDonald …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with minimalism in advertising. The goal of the work is to find out how the customer perceives this advertisement. The work is primarily focused on generation X and Y. The literature review contains all the various knowledge related to the area. The actual work is devoted to the presentation of the companies Lego, Apple and Ikea, which are based on minimalism in advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2023
  • Vedoucí: Ing. Martina Procházková, Ph.D.
  • Oponent: Lea Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod