David Řepa

Bachelor's thesis

Marketingová strategie pro gastronomický podnik Nejen Bistro

Marketing stratégy for the gastronomic enterprise Nejen Bistro
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii gastronomického podniku Nejen Bistro. Na základě vnitřních a vnějších analýz firemního prostředí je vypracován návrh marketingových aktivit, které mohou restauraci pomoci v tak konkurenčním prostředí jako je právě pohostinství. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které má za úkol zjistit aktuální chování hostů, jaké je jejich povědomí o firmě …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of a gastronomic enterprise Not Only Bistro. On the basis of internal and external analyses of the corporate environment, a proposal of marketing activities that can help the restaurant in such a competitive environment as the hospitality industry is developed. The thesis also includes a questionnaire survey to find out the current behaviour …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON