Mgr. Olga Prokopová

Bakalářská práce

"Get paid to" společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy

"Get Paid To" Companies – The Issue of Mediation of the Paid Advertisement
Anotace:
Bakalářská práce „Get Paid To“ společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy se zabývá fenoménem GPT společností, které v prostředí Internetu zprostředkovávají cílená reklamní sdělení, za které jejich příjemci obdrží odměnu. První kapitola vysvětluje princip fungování a činnosti GPT společností, ukazuje jejich charakteristické rysy. Druhá pak společnosti rozděluje a charakterizuje podle …více
Abstract:
The Bachelor s Thesis “Get Paid To” Companies – The Issue of Mediation of the Paid Advertisement deals with the phenomenon of GPT companies, which negotiate targeted advertising in the environment of the Internet, for which their receivers obtain a fee. The first chapter explains the principle of functioning and operation of the GPT companies and shows their characteristic features. The second chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví